Digi Stamps, Vintage Images, Digi Images, Image Transfers, Printables... everything for your paper crafting needs. New images and word art are posted every day.


Become a Follower, over there on the left, under CRAFTING BUDDIES, for additional Exclusive Follower Goodies~!

Your "go to" blog for beauty, inspiration, digi goodness and new ideas! Serving the Digi Scrapbook and Card Makers world for over 20 Years~!

* TIP JAR*

DONATE: Do you like what you see?, did it help you grow? Leave a little tip, to let me know. In case you would like to leave a tip to help keep all the freebies coming, safe and on one site. Thank you.





Saturday, January 30, 2016

February 1st is .......

Spunky Old Broads Day~!

SOB

Spunky......I like to consider myself spunky.  (full of spunk, quick spirited)
Old.....at what age are you officially old now days?  lol
Broad ..... Not sure I fit that definition.  Lots of interesting definitions for that word.  I chose to share this one (Unrestrained by fear or caution; bold; unreserved.)  Not sure I fit into that category.....I actually am pretty cautious.  But I have been known to call myself a spunky old broad....LOL.....what about you?


DOWNLOAD
Paulette


55 comments:

Esther Woo-Benjamin said...

Thank you!

Christine Harrop said...

I reckon I'm the spunky part - not old and certainly not a broad ... lol!! Mind you - what is old these days? I love this sentiment Paulette. Brings a smile and a twinkle! Christine xx

Tigger a(r)t work said...

Thank you :), it's a wonderful WA!!!

Robin said...

I'm definitely one of these...LOL. Thanks for the sentiment. Hugs, Robin

Mat's Merry Memoirs said...

Thanks for this, I love it...I am a Spunky Old Broad!! ROFL!

Marion Rivas said...

Thank you!

Angela said...

Love it.... thank you so much for your generousity!!!

PeeJay said...

Thank you. It's a lovely birthday present for my 65th birthday today - lol!

Paulette Creates said...

Happy Birthday PeeJay~!

Paulette

KT Fit Kitty said...

This is cute and fun! Thank you!

Daffodil Cards said...

Oh! this is so GREAT, love it.

Mirella Diaz-Kaleem said...

Thank you!!!!! xx

Daffodil Cards said...

Oh! I LOVE this, thank you so much

donna sherman said...

That's cute Paulette! Thanks

Dee in Oklahoma said...

Thanks so much Paulette for todays goodies...Love them both.

Hugs, Dee in Oklahoma

April Rogers said...

I love the SOB... ha ha ha!
Someone called my great uncle a SOB in front of his son. His son said SOB Better stand for Swell Old Buddy! I thought my mom was going to wet her pants lol so hard.
Thanks for the smiles today.
XO Nana

Denyse said...

This suits me to a tee. Many thanks for brightening my day once again!

Lynne aka Her Craftiness said...

My wrinkles will most definitely be twinkling especially if I add Stickles and Glitter!!!
Thank you

Diana said...

LOL. Old is when you stop enjoying life. I still like doing wild and crazy. The wrinkles reminds me of all the laughs.
Thanks for sharing.

Tress said...

Love this sentiment! Thank you Paulette!

monny2 said...

Many thanks.

Tracy said...

funny, thanks!

Pssequimages said...

LOVE IT!!!

chick1852 said...

Thanks so much!!

Nell said...

Love this sentiment! Thanks

Janice Wallace said...

Thanks for this. Yes, I have wrinkles, it took a lot of laughter to put them there.
And old is always lots of years older than I am.
Just found your sire recently, and I love it.
Cheers
Janice

Bonnie Irvine said...

This is a fabulous and fun sentiment.Thank you! I can see so many places to use it including an art journal page.

Brenda's Card Corner said...

Love it!!

Brenda

Jary Riolo said...

What a fun sentiment!! A twinkle in a wrinkle is a great thing!!!

Megan J said...

Hi Paulette, love it, sound so much better than growing old dis-gracefully!!!

Four11Lady said...

This is really cute! Thank you so much for sharing it and putting a smile on my wrinkled, but twinkly old face!

Anonymous said...

This is Cute, thank you!
Carol O

Jo Ann said...

This is too cute! Thanks a lot, Paulette! God bless!

Maxine D said...

Thanks for this fun sentiment - I think I may own the old and the spunky, and broad.... hmmmm, the derriere is getting that way these days :-)
Blessings
Maxine

Dawn Haddad said...

I'm loving this one! Thank you for your generosity.

Melanie said...

Thanks for the great sentiment!

Teresa said...

Thank you!

Anonymous said...

Thank you so much for your kindness and generosity in sharing your many sentiments, images, and card samples. You're a wonderful inspiration to many people, and you are greatly appreciated.

Kathleen said...

So cute, thank you.

Kraftychick said...

I LOVE the SOB!!!! and the sentiment is so inspiring as usual - LOL! Thanks again!

Kiwi said...

Haha! Thanks for this cutie.x

Sandra Bonagura said...

old - I fit that .. I am feeling old !
love the saying!
Sandra

Seaborngirl said...

Thankyou for this freebie Paulette....

Barb said...

Sooo cute, Paulette! Thanks!

Lucy Gregg said...

Whoops! Note to me read things carefully! If you accidentally leave the R out of wrinkle it gives a totally different meaning! Laughing a little now.

Sue Kimmet said...

This is one of your best! Thank you.

Ardilla said...

Thank you!

dottielottie said...

It certainly is! seems like I see a new twinkle everyday x

KraftyKoolKat said...

Awesome. Thank you.
Hugs
Cathy
xxxx

Elaine Parlour said...

Thank you so much for this great word-art Paulette :o)

Suze said...

Great sentiment. Thanks Paulette.

Anonymous said...

Thanks Paulette - this will be perfect for birthday cards for us "older" crafters!

Moments by Marla said...

This makes me smile! Thank you so much!

Kren Kurts said...

Makes all the difference in getting along in years. The twinkle!

Jacq said...

Thank you Paulette, such a great sentiment. Thanks for sharing. :)